Visst är det så...

Gjorde lite kvällssysslor här på jobb och funderade lite..... "tyck synd om mig" var orden som kom i mitt huvud. Lite så känns det just nu..... Att min blogg bara är gnäll och att mitt liv mest är skit. Jag kan nästan förstå de som flyr härifrån. Men det känns som jag kör fast i mina tankar. Hur jag än vänder och vrider på det så blir det pannkaka av det. Jag vet liksom inte hur jag ska lösa min livssituation till det bästa för alla.... Därför blir det oerhört mycket gnäll i denna blogg för det känns pyttelite bättre att få det ur mig.... Gnället alltså. Och jo... Jag är jättelycklig också =) Det kommer bara i skymundan för det vill jag ha för mig själv lite grann ;) Så ni som finns kvar här... Hav tålamod med gnället. Kanske hittar jag snart den där lösningen ;)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Man FÅR gnälla!

Du verkar så mycket lyckligare nu ärn förrut tycker jag;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback