All alone....



Så sitter man här i sin ensamhet..... Alla barn är ute på vift. Pratade en bra stund i telefonen nyss och när jag lagt på så blev jag sugen på något sött. Så jag tog på mig lite kläder och kilade ner i affären.... En Marabou chokladkaka blev det... Fast jag smög med en liten Pigall också som jag åt på vägen hem =O. Jag tror att jag snart rullar......

Nu håller jag i alla fall på att fixa mig lite mat... Pommes och fiskpinnar =) Är oerhört sugen på det nu..... Hehehehe... Man skulle ju kunna tro att jag är gravid ;) Men jag antar att det är spiralens hormoner som ställer till det för mig just nu... Jag vill bara äta något precis hela tiden. Måste det snart gå över för nu är det ju dags att tänka på beach 2009 =) Men det är som det brukar vara med denna damen... Jag går alltid upp i vikt på sommaren och är smal på vintern.... Märkligt =/.

Nåväl.... Nu ska jag steka några fiskpinnar =)
Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag ska snart kolla lite på tv innan jag ska ta en kvällspromenad.

Postat av: soffie

mmm pigall den är ju så god,

jag känner mej just nu som en uppsvälld säl tycker jag oxå är sugen på allt jag tänker varje vecka nopps inget socker denna veckan sen blir jag akut sugen på choklad eller lakrits,

typiskt å jag som ska till Kreta i Juni måste verkligen tänka om,

ha en go kväll

2009-02-11 @ 19:33:52
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Jag har badat jag! =)

2009-02-11 @ 19:50:41
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Inte har jag gjort nåt spännande ikväll, rensat avloppet och hjälpt grannens dotter med en dator, pratat med en vän och kollat på fotboll...

Kram

2009-02-12 @ 08:29:02
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback