En bit på väg...


Så här känner jag mig idag....

Möte avklarat och idag satt jag mest som ett fån där. Orkar inte engagera mig längre och känner att sonen själv måste anstränga sig. Jag kan inte skydda honom i alla evigheter....... Som rektorn sa: "Man kan leda kon till vattnet men den måste dricka själv". Lite så känner jag nu när det gäller herr son. Men jag ska i alla fall sätta ihop något slags schema med regler mm. för att ge honom förutsättningarna att klara det.

Kallt som attan är det idag må jag säga... Råfuktigt och blåsigt. Inte alls kul att vara ute i. Ska ner en sväng i solariet sen för att suga åt mig lite värme och kanske torka ut finnarna ;)

Har för övrigt precis pratat med barnmorskan igen...... Det blir nog att jag plockar ut spiralen. Hon tyckte det lät som en god idé eftersom jag fått nästan varje biverkan som går att få. Tydligen förändras kroppen och hur man tar till sig hormoner över åren. Jag är helt enkelt för gammal nu =/. Ska fundera ett tag nu så blir det kanske sterilisering istället. Men jag vet inte än. I alla fall så har de öppen mottagning på fredagar så kanske jag gör det denna veckan eller nästa. Usch, vad jag ska ha svårt att bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det är ju bara du själv som kan bestämma vad du ska göra men det låter ju inte bra att du har varenda biverkning som man kan tänka sig få...om du tänker så är väl valet rätt så enkelt...

Kram

Postat av: Lillaviola

Vad gör det om du är "urusel att lämna avtryck,det är väl inte hela värden. Livet är upp och ner,vi måste försöka att sluta ha så dåligt samvet!



Och det där med kon och drickat,det passar in här också. Just nu är jag lite grinig och trött på sonen just för att han räknar så med att jag ska fixa allt.



Om inte det ena funkar så rekommenderar jag det andra.

Det var mitt val och jag har inte ångrat mig.

Det var 10 år sedan...

2009-02-23 @ 13:10:48
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback