En sådan dag...

Jag tror min dator är invaderad av aliens..... Joho, det låter som att en bunke minialiens finns inne i den när jag startar den.

Nåväl.... Tur något kan roa mig denna dagen som är "sådan"..... Ja, en tjockdag, en ontdag, helt enkelt en riktig skitdag då jag vill krypa ner under något och stanna där tills allt är bra. Men tyvärr går ju inte det... Har således varit iväg och jobbat och sen handlat. Kom just hem och meddelade sönerna att de själv får fixa kvällsmat om de är hungriga. Jag orkar inte...... Har huvudvärk nu igen =/. Men de kan göra varma mackor för det vet jag att de kan.



På torsdag ska jag i alla fall på massage..... Tack gode gud för det.

Alltså, det var ett evigt tutande här ute... Undra vad som hänt. Ambulans och brandkår vid tågstationen.... Undra om någon trillat ner =/ Läskigt....

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vad härligt att få gå på massage!

Postat av: Anonym

Massagen, va härligt, blir avis....

inte är väl du sad and lonely, jag finns ju här

många pussar och kramar

2009-02-24 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback