Gissa vad....



Ni kan aldrig gissa vad jag gjort..... HAHAHA. Sovit igen så klart =O Jag sover bort mitt liv just nu. Jag fick en sådan konstig tanke nyss när jag vaknade..... Jag är ju för sjutton som dottern och henne klagar jag alltid på..... Skärpning. Men till mitt försvar får jag väl säga att hela världen började gunga för mig.... Var tvungen att ligga ner. Fast det fortsatte yrsla fast jag låg och det kändes knepigt.
Nu ska jag ta mig i kragen och komma ut i alla fall en liten promenad i solen =)



Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hoppas att du mår lite bättre nu då och att du tar det ut på en promenad i det fina vädret...

Kram

Postat av: Nettan

Ha en jättemysig promenad i solen.



kram

2009-02-14 @ 14:27:27
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback