Hemma om...

Så var det tandläkarbesöket avklarat..... Skönt att hinna hem om en stund för en god kopp kaffe =) Det håller just i detta nu på att rinna ner. Ska bli sååå gott. Satt nästan och somnade på tåget på vägen ner mot Lund innan men känner mig något piggare nu. Känns faktiskt riktigt bra att en del av dagen redan gått..... Sitter och funderar lite på att ta tag i en del saker hemmavid i kväll. Finns hur mycket som helst att röja undan och jag tänkte börja med att sortera rentvätt in på sina platser. Kanske inte helt fel om jag någon gång aktiverar mig lite ;) Nä minsann..... Nu är kaffet klart....


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Kaffemoster...

Kram

Postat av: ejmis

Jag skulle också behöva röja lite här...som tur är så har huvudvärken mattats av så det blir kanske en runda sen.

2009-02-04 @ 13:37:25
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback