Hjälp......



Fy bubblan vad jag ätit idag..... Känns som jag ökat 10 kilo på en dag typ ;) Det har gått i ett med att putta in något i matintaget..... Fast jag är proppmätt nu och i det närmasta håller på att sprängas så planerar jag redan vad jag ska stoppa i mig härnäst =O. Jo men, jag är inte riktigt riktig alla gånger. Har verkligen hamnat i en ordentlig hetsätningsperiod just nu...... Det som tröstar mig är ju att jag vet att jag klarar att minska de där extrainsatta kilona igen... Det är ju bara att "svälta" ett par veckor igen ju =)


Annars har jag haft en lugn kväll här på jobbet.... Åt ärtsoppa till kvällsmat och hur gott är inte det på en skala då??? Smaskens. Planerar att lägga mig tidigt ikväll när jag inte är hemma och måste vakta på grabbarna bus.... Har bestämt mig för att de får klara sig själv... Jag stoppar undan hönsamamman för en kväll... Det är väl på tiden att jag litar på deras förmåga att klara sig. Eller????

Förresten.... Jäkla strul nu igen med Blogg.se. Att de inte kan meddela vad som händer.... Typ.


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas du klarar att somna tidigt nu då... natti natti!

Postat av: LillaNisse

Blogg.se, say no more...

Kram

2009-02-13 @ 09:26:46
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback