Hopp och hej....

Grabbarna kom iväg som de skulle idag..... Behövdes bara lite gnäll från mig idag ;) Det var ju skönt..... Men om jag bara kunde begripa mig på mig själv någon gång. Oftast är lillkillen väldigt sur och otrevlig på morgnarna och då är ju jag det tillbaka. Idag satte han sig upp i sängen ganska omgående men somnade om sittandes mot väggen. När jag sa till honom sa han "förlåt"..... Men åh alltså att det lilla kan ge mig sådana skuldkänslor och få tårarna att rinna längs kinderna. Varför ska det behöva vara så? Jag vill slippa ha ständiga skuldkänslor för allt och inget..... Hur gör man?

Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja du! Snacka inte om skuldkänslor! Man ahr dom hela tiden! Jag kan ha det i massor då barnen åker till pappan! Då tänker jag på då man under tidne man haft dom varit arg eller irriterad på dom och POFF så sätter samvetet in! Men samtidigt måste man ju då tänka att man MÅSTE få bli arg.Man kan inte tolerera allt! Dom gör ju samma sak emot dej om du tänker efter.Alltså blir irriterade och arga..

Jag vet! Det är skitsvårt!

Postat av: LillaNisse

Du ska inte ha skuldkänslor för att du ställer lite krav på dina barn, inte alls...

Kram

2009-02-06 @ 10:50:05
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback