Huvudvärk igen...

Börjar bli en ovana det här med huvudvärken.... Gillar inte alls det. Men det är smällar man får ta antar jag =/. Torr och kliig i ansiktet är jag också..... Trött jag blir på allt elände med denna kropp. Men i det stora hela mår jag inte jättedåligt.... Vill bara klaga lite ;) Hehe.....


Jag tror folk börjar tröttna på denna eländesbloggen.... Tappar besökare gör jag. Men det gör inte jättemycket..... Bara jag har några kvar så är jag glad =) Jag har i alla fall mina kompisar som kommenterar här inne....... Det är er jag vill ha här ju =) Men senaste månaderna tror jag att jag tappat ett femtontal...... Menmen, vad är det i livet?

Livet går ju upp och ner och uppenbart är mitt ganska nere just nu.... Men det lustiga är att det är upp också.... Mitt liv är både upp och ner på samma gång =).
 Men jag skriver mest om det som är skit för det är ju det jag behöver få ur mig.... Men det händer fina saker med vet ni och jag är faktiskt lycklig =D
Jag har bara svårt att se glädjen och lyckan vissa dagar........
Lite hemlig är den också....Lyckan ;) hahahaha......


Nu ska jag se om mina grabbar är beredda på sängen om en stund......

Kommentarer
Postat av: Görel

Det där med både upp o ner på samma gång, det känner jag igen...Konstig känsla.

Postat av: Anonym

du är väl inte ensam som är lycklig

2009-02-26 @ 15:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback