Ja se det snöar...



Joho...Det är sant. När jag kom ut från jobbet idag så snöade det för fullt. Kallt och bedrövligt var det.....
Men vet ni? Det var jättesuperskönt att ligga 20 minuter i solariet och få upp värmen. Nu känner jag mig så fräsch och varm =) Ska ta en riktig rengöring av ansiktet senare tänkte jag för dessa finnar gör mig galen ;)

Nu väntas snart en dotter med vän hem..... Trevligt värre. Jag har inte träffat söta dotera på jättelänge. Får väl se vad damerna vill ha till kvällsmat.

Åh.... vad jag är kaffesugen =/ Måste nog sätta på en kanna nu......;)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Sätta på???

Kram

Postat av: Anna

Usch och fyy för SNÖ! Ge mig VÅR nu!

2009-02-16 @ 19:02:28
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback