Kaffe med plopp....


Nu sitter jag här efter maten med mitt kaffe och käkar plopp =) Det är så jäkla gott.... Men kanske inte så nyttigt. Till kvällsmat åt vi fläsksnitzel med potatismos och beasås...... Det var smaskens. Annars inget nytt under solen här inte..... Förutom att det snöar till och från här =/. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag bara ska slappa nu eller sortera tvätten.... Jag är ju faktiskt ledig två dagar så om jag tar mig i kragen så har jag ju massor av tid till det då och kan slappa nu ikväll =) Jaja....jag får se hur jag gör.


Kommentarer
Postat av: karin

Finns de nåt jävligare än tvätt o disk :( de tar liksom aldrig slut....samma skit varje dag:( kramis

2009-02-04 @ 20:28:41
Postat av: Jeanette

Det där såg smarrigt ut!

Tror jag ska slappa jag också, även om tvätten hopar sig... Min energi tog lite slut efter en härlig :/ urladdning från min son på eftermiddagen.

Ha en skön kväll!

Kram

Postat av: Maria

Hur blev din kväll då ?

Kram kram

2009-02-04 @ 21:12:25
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: LillaNisse

"Det är svårt att säga stopp, när man börjat äta Plopp"

Kram

2009-02-05 @ 09:53:00
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback