Lite mycket...


Jaja... Det är väl så att man inte ska få må bra en hel dag antar jag.... Lite depp nu på kvällskvisten, men det ger kanske med sig...... Nu har jag i alla fall haft en uppgörelse med yngsta sonen. Han beter sig ofta lite väl jävligt och jag tillåter ju tyvärr det. Nu kokade jag över lite här hemma och tror att jag fått sagt vad jag tycker och förhoppningsvis förstod han.... Ja, han har också fått tycka till om mig och jag har försökt räta ut lite frågetecken. Kan ju inte vara helt lätt att se sin mamma vara tjurig varje dag...... Hur som haver så ville jag ha honom att fatta att det är jag som bestämmer här hemma och han ska rätta sig efter det. Vi får väl se hur länge det varar........
Som jag känner just nu så vill jag att klockan ska bli elva så jag kan lägga mig..... Ja, vi har datorn i mitt rum och jag har sagt att han får sitta fram tills dess......  Får väl se om jag finner på något som får mig att må bättre......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ett hjärta med en pil igenom?

2009-02-17 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback