Noodles...

Ja, det blev på barnens begäran bara nudlar till kvällsmat här hemma och det var faktiskt gott =) Nu sitter jag i soffan som vanligt och ska snart gå ut i köket efter lite kaffe..... Känner mig trött och urlakad och det är ganska skönt att jag har fyra hela dagars ledighet nu. Fick ett psykbryt på jobb idag...... Började störtgråta och ville be om ursäkt för att jag är så slarvig. Men han tog det bra min kollega och vi pratade lite.... Känns bra att berätta varför man inte funkar som man bör. Förhoppningsvis vänder det snart......

I morgon är det äntligen dags för mig att få massage. Ska bli så förbenat skönt =) Hoppas det gör någon nytta i alla fall....


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter inte roligt med dessa mörka tankar som dyker upp, får du någon hjälp för det ?

Hoppas det känns bättre snart, kanske en massage gör lite verkan :-)



Kram på dig !

Postat av: Anna

Jag fick oxå ett psykbryt på jobbet, fast ingen märkte nåt för jag låste in mig på toa. Fick värsta uppläxningen av chefen idag för att jag skippade kvällsmötet igår......ville hellre umgås med min dotter. Suck!



Kram på dig

2009-02-25 @ 20:12:18
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Nudlar är väl inte helt fel...

Kram

2009-02-26 @ 14:47:50
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback