Om igen...



Usch vad jag har ont i huvudet....... Jag har gjort det mest förbjudna. Jag fick ett psykbryt inför mina barn =( Började störtgråta vid matbordet och kastade anklagelser omkring mig..... Fy på mig, världens sämsta mamma...... Jag mår definitivt inte bra och jag storgråter stup i kvarten. Det känns som jag ingen reda får i huvudet och det känns som alla hatar mig....... Och att jag inget orkar. Jag tar inte tag i någonting ju....
Världens lataste eller nåt =/ JAG ORKAR INTE........


20:00
Känns bättre nu..... Vi har pratat och ingen är sur på mig.... Vi har kramats och planerat kalas =) Har ju en kille som blir 17 år i morgon........

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ÄR inte världens sämsta mamma!!!!



Bra att ni är sams, man måste få släppa ut sina känslor ibland. Jag gjorde det igår....



Kram på dig och hoppas ni får en mysig födelsedag imorgon..

Postat av: Åsa.S

Du... jag tror inte det finns nån mamma som inte fått psykbryt på sina tonåringar nån gång.



Visst är det så, säck upp en hand den som är oskyldig!

2009-02-26 @ 21:29:20
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Du är inte en dålig mamma, alla kan ha det jobbigt i vissa stunder...

Grattis till sin son då...

Kram

2009-02-27 @ 09:48:02
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback