Om man skulle....

.....Göra lite mer nytta idag då. Dags att dra på sig lite kläder och kila till apoteket en sväng.... Behöver ju liksom nya plåster och sen vidare till mataffären för inköp av kvällsmat =) Man kan ju inte påstå att jag gjort alltför många knop idag men jag är i alla fall glad över att jag fick sorterat tvätten och nyss fick jag lillkillen att lägga in sina renkläder i garderoben och samla ihop smutstvätt. Detta gjorde han minsann utan så mycket som ett gnäll.... Tänk att han kan ibland =) Ska bara se om jag kan få stora grabben att göra detsamma...haha.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Barnarbete????

Kram

Postat av: soffie

hoppas du haft en härlig dag:O)

2009-02-05 @ 18:08:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag har inte heller gjort många knop idag och tänker inte göra det nu under kvällen heller.

Kramis

2009-02-05 @ 20:25:16
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback