Ostbollar och hondjävul....


Här sitter lilla (nåja) jag och käkar ostbollar i brist på annat.Upptäckte att det är "En hondjävuls liv och lustar" på kanal 9 nu, så det tittar jag på... En gammal goding som man kanske kan lära sig lite tricks av ;) hehe...

Tack söta ni för era fina kommentarer till mig i förra inlägget. Det känns väl något bättre nu men inte mycket.... Men jag har fattat det så att man kan få lite depressiva känslor av hormonspiralen så jag hoppas ju att det är det och att det är övergående. Jag kan inte minnas om jag hade det så sist men det är mååånga år sedan så kanske inte konstigt om jag inte minns. I vilket fall som så är det säkert ingen bra kombination att stoppa in en massa nya hormoner i kroppen samtidigt som jag minskar ner på nikotinet..... Antar att det snart blir bättre.

Nä, jag ska återgå till filmen nu =)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Filmtajm och snackstajm, det är inte helt fel...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback