Pust....

40 minuters promenad ungefär blev det.... Men det måste vara något fel på mig för det sägs ju att man ska bli så pigg av frisk luft.... Jag blir bara sömnig och trött. Och ju längre jag gick desto mer släpade mitt vänsterben efter..... Så det är dags för benen att strejka lite igen. Men ute har jag varit och skönt väder är det. Men visst hade det varit trevligare med sällskap än att vandra i min ensamhet.
Nu ska jag snart hoppa i duschen...Behöver ansa lite här och där ;) hehe..... Attans.... Måste ju städa kattlådan först =(  Luktar ju apa där inne.......

Jag tog några bilder när jag var ute....
Lite vinter är det i skauneland i alla fall =)










Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hoppas att det känns bättre nu då, jättefina bilder du tagit...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback