Ryggvärk...


Nu har jag hämtat upp tvätten och hängt den här istället... Hade faktiskt ganska tur för det mesta hade torkat så det har jag redan sorterat och ska få grabbarna att lägga i sina garderober. Ja, självklart ska mina också läggas på plats ;) Av mig, hehe...

Jag har så ont i ryggen att jag knappt kan röra mig nu.... Fy vad jobbigt. Känns som om den ska gå mitt av. Men jag jobbar oförtrutet på.... Har tömt diskmaskinen och satt maten i ugnen. Fy fasiken...Jag måste ha slagit skallen, som gör så mycket hushållsarbete på en dag ;) Fniss......

I alla fall så blir det potatisgratäng här hemma idag och så har jag tryckt ner köttfärs i en ugnsform och kryddat jävlar i hoppet på den. Får väl se om det blir något gott.... Jag orkar nämligen inte stå vid spisen och fixa biffar =) Sen måste jag kila ner i affären en gång till... Det man inte har i huvudet får man ju som bekant ha i benen ;) Jag jobbar ju dygnet i morgon och grabbarna bus ska klara sig själv *gulp*. Måste således handla hem micromat åt dem och diverse lördagsgodis.....

Jahaja.... Jag bara svamlar på som vanligt här i lilla bloggen.... Men då är det ju som vanligt igen antar jag.... När jag svamlar =) Hahahaha.......

Kommentarer
Postat av: Lillan

Killarna kommer klara sej! tro mej! Dom växer av förtroende gumman! Japp! PRECIS hur mycket rosa du vill! Sedan vore det ju inte fel om det blev i närheten av mej:)))

Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas du har en skön kväll!



Kram

2009-02-06 @ 20:40:44
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Godkväll

Jag älskar när du svamlar på =)

Hoppas ryggen repar sig tills imorrn när det e jobbdags.

Kram

2009-02-06 @ 20:53:33
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Svamla eller skriva nonsen, det spelar väl ingen roll vi läser och är nöjda...

Kram

2009-02-09 @ 18:22:59
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback