Slött....


Denna kväll har tillbringats i ryggläge i soffan.... Har gjort absolut ingenting. Inte ens tittat på TV...... Slösurfat lite visserligen men inget annat.
Sen har jag trots illamående proppat i mig massor av godis.... Såklart =/. Lite lagom trött på detta ätandet nu.

En annan sak jag är trött på är mina bröst.... De växer =O. Jo, det är sant.... Jäkla spiral säger jag bara. Det gör infernaliskt ont i brösten så jag kan inte ha BH på mig och det är egentligen inte lönt att försöka få den på brösten som de växt..... Jag har i alla fall upptäckt att jag gillar mina små skinnpåsar ;) Vill inte ha stora bröst....... Hoppas snart jag blir som vanligt igen.


Tror att det snart är dags att sova.... Ja, jag vet vad ni tänker nu. "Hon sover ju hela tiden", ja det gör jag men så är det att ha ett trist liv...... Menmen, jag tror det snart vänder igen.... Var ju inte så länge sen jag trivdes ganska bra med det trista livet så det blir säkert så igen. Man måste ju betänka att jag sörjer en gammal vän.... Ciggen ;) hehe....

God natt söta ni....
Sov sött

Puss


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Jag tror inte på att du sörjer dina cigaretter, du saknar kanske det tidsfördrivet ibland....

Kram

Postat av: Nettan

Förlåt men jag höll på att garva på mig när jag såg att du skrev att dina bröst växte. Ha ha !



Fast ont i dom är ingen höjdare USCH !!!!



Hoppas att det känns bätte imorgon annars kanske du ska ta och prata med dom som satt in spiralen.



kram på dig !

2009-02-14 @ 23:19:17
Postat av: Lillan

Hm...var ´är du nu!

2009-02-15 @ 12:56:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Hallå vännen! Hoppas du mår lite bättre i dag!



KRAM!

2009-02-15 @ 15:39:53
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Lillan

Men äntligen ett livstecken! Blir ju orolig!KRAM sötaste! Hoppas du snart mår bra!

2009-02-15 @ 18:50:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback