Snacka problem...

Jag förstår verkligen inte hur jag funkar.... jag försöker verkligen bara koppla av och titta på filmen men det är stört omöjligt.... Det kryper i kroppen på mig och jag hoppar upp och ner i soffan. Tittar lite på filmen....Surfar lite....Springer på dass....Tittar lite till på filmen. Men det är som jag ingen ro alls har i kroppen för jag ligger i soffan som på nålar. Jag fattar inte vad det är som gör att jag aldrig har någon ordentlig ro..... Jag avskyr denna känslan. Nu tog jag i alla fall en lergigan så jag kan somna senare för med denna rastlöshet i kroppen känner jag mig ju klarvaken. Jäkla skit.... Ibland hatar jag verkligen mig själv och idag är en sådan dag. Skitkärring rent ut sagt..... Inget att ha =/.


Kommentarer
Postat av: Anna

Samma här :( kan inte sitta still vissa kvällar

läkaren säger att det beror på utmattnings syndromet...kolla upp det??

Kraam på dig..du är stark som en björn..du klarar mer än du tror..kämpa på nu gumman..

Postat av: LillaNisse

har du myror i brallorna? det är väl för att du inte röker du har svårt att sitta stilla och bara titta på en film...

Kram

2009-02-09 @ 18:29:30
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback