Snart sovdax....

Jodå... Det var visst någon som blivit påkörd av tåget idag.... Därav sirenerna. Fy vad obehagligt.

Ja, ätorgier har det blivit idag och jag tycker inte alls om det. Köpte hem choklad i mängder idag och bara vräker i mig. Nu rullar jag snart..... Undras om jag kan somna med allt det sockret i kroppen =/ Brukar tyvärr få smärre panikkänslor......

Ont i magen och ryggen har jag med.... Antagligen den där jävla spiralen... Ja, huvudet med förresten.... Den åker bannemej ut på fredag. Ja, det gör den... Jag tycker framförallt inte om deppet jag fått av den.... Självmordstankar är fan inte att leka med.

Nu måste jag slänga grabbhalvorna i säng..... Samma visa varje kväll. Giv mig styrka ;)

God natt med er sötisar.....
Hoppas ni får en skön natt =)
Puss....


Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Nämen fy! Ut med den lilla rackarn!

Jag tog ut min och steriliserade mej för två år sedan.ÄR det bästa jag gjort:)

Postat av: LillaNisse

Godnatt och godmorgon min vän, hoppas att natten varit bra...

kram

2009-02-25 @ 12:07:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback