Svimningsanfall och bråktråk...

Jag gillar inte idag..... Ge mig tillbaka helgen.
Har nyss varit iväg för att byta spiralen och det gick ju som det gick =/ Låg där uppfläkt i fina gynstolen och kände hur allt började snurra..... Fick sätta mig upp och dricka vatten och sen lägga mig ner igen när världen åter snurrade...... Barnmorskan började yra om att jag skulle få remiss till Lund för att få den insatt med narkos. Nehej, tänkte jag då.... Nu var ju den andra gamla utdragen så jag vill ju ha i den. Jag sa att nä, gör det nu.... La mig ner och fick in fanskapet. Det snurrade rejält och jag var på gränsen att svimma och ändå gjorde det inte speciellt ont =/ Jaja, nu är det gjort i alla fall. Kom hem och upptäcker en styck son som fortfarande inte tagit sig till skolan trots många påtryckningar från mig innan jag gick iväg.... Så nu har vi precis haft en rejäl omgång skrik här och jag känner att jag vill inte...... Jag är en sådan hemsk människa som inte vill vara mamma just nu...... Skithelvete.
Nu ska jag vila mig innan jobb.......

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ingen härlig upplevelse.

Min gynekolog vill också sätta in en sprial på mig, men jag vägrar, har hört så många historier, och din var ju inte bättre om man säger så.



Och hur du mår just nu kan jag faktiskt känna igen. Så känner jag mig just nu när man inte får någon som helst respekt hemma och man får skrika och härja för lilla minsta.



Hoppas att du får vila en stund så du mår bättre.



kram

Postat av: Anna

Jag har en Levonova..har du likadan?

Du är ingen dålig mamma...grabbarna kommer skärpa sig så småningom-dom är bara vana att mamma gör allt åt dom,dom får mkt uppmärksamhet av dig..nu har dom en till att slåss om uppmärksamheten mot..då kommer protesterna..skit i dom...nu är det din tur att tänka på dig själv!!

Försök att inte se det som om du vore en dålig mamma-du har ju fixat allt tidigare..vad har gubben din gjort? Hans tur nu kan jag tycka...

Go for it...håller på dig & du.......låt ungarna fixa lite själv nu-dom är stooooooora!

Kraaaaaaaaaaaaamen....

2009-02-02 @ 10:33:42
Postat av: Helena

Nää du! Du är inte alls nån dålig Mamma!

Kan jag inte tänka mig!!

Tror alla som har barn kan erkänna att de ibland blir skogstokiga på dem när de inte lyssnar och bara bråkar...aaaargh!!!!

Det går över! Tänk när de är 25 och tar hand om sin söta Mamma. Skööönt.:)

2009-02-02 @ 11:08:24
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Det lät ju inte så trevligt att ligga med särade ben i en gynstol så här på måndagen, även jag har legat i en sån stol en gång trots att jag är kille/gubbe och det var inte kul...

Kram

2009-02-02 @ 11:14:06
Postat av: Lotta

halloj vännen

Vad skönt att den kom på plats till slut.

Man får verkligen känna att man inte vill vara Mamma ibland.

Kram

2009-02-02 @ 12:47:58
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Postat av: Lillan

Instämmer med dom andra! Man FÅR vara elak på sina barn! Och Man FÅR önska men var någon annan stans!

2009-02-02 @ 13:26:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback