Uäck....


Jag tycker att morgnar är urjobbiga..... Just nu i alla fall. Själv är jag oftast trött så det snurrar och barnen lika trötta de. Sen alla jäkla bråk som tillkommer just för att vi är så trötta..... Vill inte ha morgnar mer just nu =/ Jag tänkte på det i morse när klockan ringde att jag oftast numera vaknar med en ångestkänsla..... Det är lite jobbigt för en som jag som älskar morgnar egentligen.... Sen framåt kvällarna kan jag känna mig nöjd och glad med livet igen... Inte är det väl meningen att det ska vara så??? Hade ju varit bättre om hela dagen hade känts bra. Jaja, massa filosofiska tankar på morgonkvisten.... Nu måste jag snart rusa iväg till tåget för vidare färd mot Lund..... See ya =)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Tråkigt med jobbiga mornar, hoppas att din dag blir bättre och kanske kvällen också då...

Kram

Postat av: Åsa.S

Vänd på et... var glad att det känns bättre på kvällarna i alla fall! =)



Kram på dej o ha en fin dag!

2009-02-04 @ 11:07:48
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte undra på att du får morron ågren :( ..börja dagen med att tjafsa med sönerna och få utskällning för ingenting...sätt korkar i öronen...man får lära sig att tänka bort eländet...bamsekram till dig...

2009-02-04 @ 12:45:54
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback