Uttråkad....

Jag orkar inte vara så jäkla ledsen mer. Sitter rakt upp och ner och börjar störtgråta...... Skitliv.
Nu är jag uttråkad..... Folk springer här med packning och jag orkar inte hjälpa till och här ser för jävligt ut hemma och det vankas gäster i morgon. Kul värre....... Jag får springa här och putsa på ytan så det ser renare ut än vad det är.... Jag orkar inte. Dottern hjälper visserligen till ikväll men ändå. Disk till förbannelse...... Ni anar inte hur det kan förfalla när samordnaren deppar ihopa....... Inget händer. Jag vill inte vara samordnare längre. Kan man säga upp sig? Äsch.... nu svamlar jag en massa bara för att jag inget bättre har för mig. Måste nog resa feta röven från soffan nu och tömma diskmaskinen..... Dags att fylla på den igen. Jag sa ju att här är disk till förbannelse...... Puss mina sötnötter.....

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Håller du på att diska allt porslin ikväll då, du behövde väl ingen tallrik till din kebabrulle...

kram

Postat av: Åsa.S

Stor styrkekram!

2009-02-27 @ 22:35:19
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Skulle också vilja säga upp mig som samordnare, är bra så tröttsamt ibland :/

Sköt om dig och skit i dumstrutarna ;)

Kramar

2009-02-28 @ 00:15:51
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning honey....

All världens kramar till dig, från mig!!!

2009-02-28 @ 07:33:43
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback