Brrrr.....

Näää, fy vad jag fryser..... Har legat i soffan och kikat på CSI NY och fönstret precis ovanför mig drar förfärligt. Nu fick jag vira in mig i en filt för att få lite värme. Dum har jag varit också.... Var ju ute en sväng till innan och promenerade och när jag kom hem ville yngsta sonen gå och handla något gott..... Jaja, det kunde han väl få men det värsta var ju att jag bad honom köpa vitt choklad till mig..... Så ja, jag har stoppat i mig alldeles själv en hel 200 grams chokladkaka =/ Så jäkla dumt.... Blir en extrapromenad i morgon..... Jag är sur på mig själv =(


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Choklad är bättre än cigaretter...

Kram

Postat av: Sessan

Tittar in för att ge dig en stor KRAM!!!!



Det är mye om dagen hos oss & jag är dålig på att besöka bloggar,

tiden räcker inte till att vara , mamma, fru, ha onter & driva saken vidare med försäkringsbolag osv.



Jag hade hopp om att 2009 skulle bli lugn & att saker skulle lösa sig, men tyvär så stramade det till sig än mer & vi är nu skack körda ekonomiskt.



Men vet att du inte är glömd gumman!! Tänker ofta att i kväll, då måste jag in till dig & den & den.... & så går piffen ur mig....



Massa stora varma kramar

2009-01-06 @ 01:11:40
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Mija

Fler som fryser alltså.. sucka.. jag fryser KONSTANT sen några veckor tillbaka..



KRAM

2009-01-06 @ 01:27:07
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback