En del...

Har fått gjort en del i alla fall idag.... Bara städningen som tyvärr ströks om foten, men det är ju så himla trist så det är väl inte konstigt. Får väl ta det i morgon då..... Men jag har varit iväg med dottern på apoteket och sen solade jag en sväng och efter det blev det en längre promenad till Lidl men där var inget kul så det blev lite batterier och sen en promenad tillbaka. Har sen handlat middag också och idag vankas det pytt i panna med sås..... Det är sååå gott =)
Nu är jag precis hemkommen från frissan och hon var så snäll och fixade till det så nu är det ett par mm. kortare och ska säkert gå alldeles utmärkt att fixa till. Så i morgon kan det ju hända att det dyker upp en bild =)
Nu är det kaffedax......Mums ;)


Kommentarer
Postat av: Görel

Ja det här med sömnen...Jag har legat i stort sett hela dagen under två filtar trots att jag har mycket att göra inför resan i morgon. Så jäkla svårt att ta sig ur detta.

Ha det så bra

Kram

Postat av: LillaNisse

Det verkar som du hunnit med lite ändå idag även om du inte städade..

Kram

2009-01-21 @ 20:38:14
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback