Här sitter jag och sitter...

En oerhört lugn kväll.... Tråkig men skön på samma gång. Har hunnit ta en dusch och skalat av lite päls från kroppen ;) Sen har jag väl mest bara suttit vid datorn. Inte bloggat direkt utan mest läst. Var ner med stora grabben i godisaffären också och fixade lite lördagsgodis. Var lite kul för han som har affären håller på Helsingborg i fotboll och vet att denna familjen håller på Malmö. Han sa att om vi höll på Helsingborg så fick vi rabatt...Jag sa att jag är neutral i frågan...Fick då 5 kronors rabatt =) hehe...Ibland lönar det sig att inte bry sig om sport.....
Tror snart jag ska sova...Händer ju inte så mycket mer kul verkar det som. Då kan jag lika gärna sova.... Hoppas ni haft en bra lördagskväll....


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Då är det alltså längden som avgör!!! ;)



natti natti!

Postat av: LillaNisse

Lördagsgodis va gott, har varit sugen på godis hela dagen men inte köpt nåt, bjuder du?

Kram

2009-01-18 @ 03:33:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback