Insläppt...

Vilken jäkla morgon.... Vaknade inte förrän tio idag, bara det är knepigt... Sen startade jag datorn och kom så klart inte ut på nätet... In till stationära för att försöka fixa det och fick koppla ur routern en stund och sen funkade det igen.... Under denna tid blev jag mer och mer kallsvettig och illamående....Snurrade i skallen gjorde det med. Än har det inte gått över och det är enerverande för jag blir så röksugen när jag mår så....... I alla fall så var det ju inte nog med allt strul med datorn utan givetvis kom jag inte in i bloggen.....GRRRR. Tur jag hade en vän att chatta med så länge......
Ja, lördag är det visst idag...... Inget inplanerat men kanske lite behandling i badrummet senare. Behöver ansa en del både här och där ;)
Måste ju fixa kaffe med....det tog ju slut nyss.....Mitt röksubstitut =/ Måste ha kaffe......

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Jag vet hur det känns, jag som brukar ha problem med min uppkoppling...får abstinens....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback