Kalla händer...

Oj, det blev nästan två timmars promenad nu på kvällen..... Jättekall är jag om händerna nu i alla fall. Men jag hade stort behov av att komma ut en sväng.
Har ju haft bebisbesök idag och jag tror lilla brorsdottern är den sötaste bebis jag sett sen mina egna barn var små =) Hon var söt som ett litet troll..... En bortbyting ;) Hon hade nästan spetsiga öron också.....  Det är i alla fall alltid kul att träffa brorsan.....Han är kanonfin =) Det var lite kul med lilla Ella som hon heter.... Hon var så tyst och nöjd hos mig men inte hos någon annan =) Förutom sin mamma förstås.... Bebisar gillar mig =)


Kommentarer
Postat av: Karin

Herre gud vilken goding:)tiden går bara så jäkla fort. Kram

Postat av: Nettan

Sötnos !



2009-01-11 @ 22:08:03
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej vännen !



Du har en award att hämta hos mig !

Kramisar Maria

2009-01-11 @ 23:07:46
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback