Kväller...



Då var snart denna dagen slut..... Och inte har jag gjort det jag skulle. När jag kom hem efter promenaden la jag mig i soffan med täcket över mig och såg på "Den lilla sjöjungfrun" med sonen =) Hehe...jag som aldrig tittar på tecknat.... Visserligen såg jag inte klart den men den fick mig i alla fall att hålla mig vaken. Sen gick jag ner och handlade lite och sen hem och fixade kvällsmat.... Blev makaroner med köttfärssås idag och det var halvgott. Hade glömt köpa margarin så jag fick fräsa såsen i olja och det blev en konstig bismak.... Men det var ätbart i alla fall.
Nu sitter jag med mitt kaffe i vanlig ordning och funderar på att det ska bli en promenad till ikväll.... Känns som det behövs då magen bara växer....NEJ, det är inte något annat än fläsk som växer ;) hehe.....
Och...Jag är såååå glad för att jag ska klippa mig i morgon =) Åh, att slippa se denna gamla trötta tant i spegeln..... Nästan exakt två månader sen jag klippte mig så det är välbehövligt. Sen ska jag kleta ny färg i det också..... Sen hoppas jag att jag kan känna mig lite snygg igen =)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Har du tid vännen...?

Postat av: Jeanette

Tror du e snygg jämt jag ;)

Kram

2009-01-18 @ 21:01:02
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill också klippa mig, det var den 2 aug som jag klippte mig senast ;-P

Men det får bli nästa månad, hoppas jag om ingen oberänelig räkning hoppar ner i lådan...

Natti natti

2009-01-18 @ 21:33:48
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Fortfarande rökfri???

Kram

2009-01-18 @ 22:29:14
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback