Lite skratt...


Satt precis och åt..... Bara äggmackor idag, orkar inget mer avancerat. I alla fall sitter jag och skakar med benet så att hela jag skakar....Fruktansvärt röksugen =/ Jag och yngsta sonen diskuterar att jag är så röksugen och att det är därför jag är så arg och hoppig.... Han säger då "finns det inte någon sjukdom där man skakar"? Jo, svarar jag...Parkinson. Då skriker han tjoho och börjar dansa värsta John Travolta-dansen där vid matbordet....Jag bara stirrar på honom och sen säger han "Partyson....Värsta festsjukdomen ju". hehehe... Jag bara gapskrattade... Han trodde det var en party-sjuka =) Att man skakade och dansade....
HAHAHA.... Ibland är de där irritationsmomenten som kallas barn riktiga glädjekällor ;)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det var väl ett bra sätt att glädja sin mamma?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback