Lugn kväll hemmavid...


Kommit hem från ett par timmars jobb...... Det var trevligt och vi fick oss ett par goa skratt =) Här hemma är det ganska lugnt..... Förutom att det ligger en sur son i soffan och ockuperar TV:n med Disney channel..... Blir inget Let´s dance för mig, men det gör inte sååå mycket. Andra sonen är på sitt rum och är nog inte helt kry.....Får väl se om det är något på gång.... Annars inga fler hemma =)
Får väl sitta här vid datorn och snöa in istället men det dör jag ju inte av. Har satt på kaffe och ska hämta en kopp nu =) Konstigt att jag mår något bättre på kvällarna.....Nästan varje kväll är det så. Undrar varför? Förutom att jag fick en gråtattack på jobb....Fick gå in en stund på toa och låta tårarna rinna sen var det bra =) Inte klokt egentligen vad tårarna kan flöda emellanåt...... Nåväl, nu känns det ganska bra i alla fall. Fasiken också.... Blev sugen på choklad =/


Kommentarer
Postat av: sweetmama

Tycker du är superduktig som kämpar på !

Postat av: LillaNisse

Extrajobb idag?

Kram

2009-01-16 @ 23:30:13
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback