Natti, natt...

Det har varit en bra kväll.... suttit här vid datorn i min ensamhet.Grabbarna bus har varit riktigt trevliga och lillkillen frågade t.o.m. sin storebror om han ville ha varm choklad när han skulle fixa det =) Sen har jag varit duktig och poppat lite popcorn åt dem....Jag kan när jag vill ;) Snart dags för mig att dra mig mot sängen..... Om jag nu kan sova efter all sömn jag fått idag. Lördag i morgon som sagt...Hehe, jag minns nu. Inget alls inplanerat, kanske skulle ta en sådan där egodag när jag låser in mig i badrummet =) Får se.....

God Natt och sov sött


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Godnatt och sov så gott då och ha en trevlig spa-dag i badrummet...

Kram

Postat av: Lillan

God morgon!

2009-01-17 @ 07:18:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback