Ojojoj...


Vilken natt jag haft... Jag tror inte jag kunde somna förrän framåt halv fyratiden. Där låg jag och vände och vred på mig med min bok i handen..... Till sist somnade jag för att sedan drömma en massa konstiga drömmar. Visst är det konstigt med drömmar...När man är i en dröm så är det som att det händer på riktigt och när man sen vaknar och minns drömmen så ser man det ur ett annat perspektiv. I alla fall är det trevligt att minnas lite av sina drömmar även om det innebär att springa från ett rasande World Trade Center =/.
Nu sitter min stora gosse framför mig och äter rostat bröd...Hör och häpna =) Han steg upp så fint idag...Nu ska jag bara försöka få upp den lilla som egentligen har mer bråttom....På återseende =)


Kommentarer
Postat av: Lillaviola

God morgon!

Hoppas din dag går i överlevnadens tecken, trots dålig sömn. Själv ska jag ge jobbet mina 2 timmar...kram

Postat av: Jeanette

Morning sötis!

Själv skulle jag önska att jag någon gång slapp komma ihåg mina drömmar. Har också sovit dåligt inatt.

Men, men en ny dag är det ju i alla fall... ;)

Kram

2009-01-19 @ 07:37:44
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja en del drömmar får man skaka på hövve åt ;)

Hoppas du får en kanonfin dag gumman..kramar i massor till dig......

2009-01-19 @ 08:18:46
Postat av: Åsa.S

Jag har sovit som en stock... som vanligt.

Hoppas du får en fin måndag!

2009-01-19 @ 09:28:04
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Godmiddag måste ju jag säga som är så sen...

Kram

2009-01-19 @ 14:30:11
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback