Skitallting...


Ja, inte fan har det varit en av mina bästa dagar.... Uppblåst, röksugen, huvudvärk, trött och täppt i näsan.... Visst låter det kul? Vill bara att det blir en annan dag.... Trött, trött och trött på allt och det mesta.... Resa bort hade inte varit helt fel... Att något händer. Jaja... Slutklagat för denna gången ;) Promise.....
Har i alla fall ätit lasagne från viktväktarna precis...Övriga familjen åt fläskpannkaka men det vill fan inte min översvullna mage ha.... Jag lovar, den ser höggravid ut =O. Nä....Nu ska jag fylla på kaffe och kika genom min utmaning som jag fick av
Ejmis igår....

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Låter som du genomgår något som är jobbigt...hoppas att det snart känns bättre...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback