Snart läggdax...

Då var denna dagen med på väg mot sitt slut. Ska snart leta mig in mot sköna sängen och få min skönhetssömn...fniss ;). Nåväl, sömn i alla fall...
Gick en promenad till i kväll och när jag varit ute en stund kom regnet...Tack för det liksom. Sen blev det snöblandat =O. Men jag gick oförtrutet på och blev lite blöt...Men det var en skön promenad i alla fall. Nu har det övergått i riktigt snöande och det lägger sig visst också. Undra hur länge det stannar denna gången....
Nu går jag och lägger mig med tanken på att det blir en bra dag i morgon.... Jag ska ju klippa mig =)

God natt och sussa sött =)
Puss....


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Sov så gott då och hoppas att det går bra hos frissan så att du inte blir hårlös...

Kram

Postat av: Lillan

God morgon! Lycka till med frissan idag!:)

2009-01-19 @ 05:17:02
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulla

Godmorgon! Hoppas du blir nöjd med håret idag. Jag ska nog ringa och boka en tid idag. Luggen börjar bli lite för lång. Ha en skön dag!

2009-01-19 @ 06:41:07
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback