Trååååkigt....

Uääääck, vad trist det är då....... Sitter här och dricker kaffe och har tråkigt. Fick ett ryck att åter igen ha ansiktsmask så det har jag nu. Fast jag skrämde visst precis dottern....hehe. Hon kom innanför dörren och fick syn på mig och ryckte till..... "Du kan väl inte sitta där och se ut som ett spöke".....hahaha.
Köpte förra veckan en fet nattkräm till ansiktet för att jag fått så torr hy men nu har det poppat upp flera finnar i stället =/ Det gillar jag inte.... Så därför fick det bli rengöring i kväll..... Ett fåfängt försök att få bort finnarna igen...hehe.


Kommentarer
Postat av: Tösasnodden

"Finnarna försvinner sen, "skiten" du hade i dej (ciggen) måste ju ut nånstans.. Du kommer bli lika fin som vanligt snart igen.. ;-) Kram

Postat av: sessan

Tusen tack för gratulationen söta!!!!



Stressar fort vidare då vi har många att tacka ;D



Puss hjärtat

2009-01-26 @ 21:56:30
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: LillaNisse

Du kanske måste varna dina barn innan du sätter på dig en ansiktsmask....

Kram

2009-01-27 @ 15:19:56
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback