Wake up...


God morgon eller inte..... Här sitter jag och kallsvettas =/ Fasiken vad obehagligt, känns som jag skulle behövt sova ett par timmar till. Hoppas jag inte sitter och svimmar för det känns nästan så ju =O. Kan liksom inte sova mer eftersom jag ska iväg och jobba ju.......
Förstår inte varför jag tappat all ork och all energi? Just nu känner jag mig bara skit..... Och har så gjort ett par veckor. Kanske är det så att jag behöver vår? Eller kanske är det så att jag själv måste anstränga mig lite? Men det är det jag inte riktigt orkar.....
Nåväl, önskar er en fin lördag i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Shit du har inte feber? :/



Godmorgon på dig också iaf :)

Postat av: Camilliondollar Baby

God morgon!



Tror det beror på, att du inte riktigt mår bra psykiskt. Därför bråkar nog kroppen med dig, men det blir nog bättre snart.



Ha en fin dag på jobbet!



Kram

2009-01-10 @ 09:50:39
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Hoppas att din lördag var bra då och att du känner dig lite bättre...

Kram

2009-01-11 @ 14:44:26
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback