En söndag...

Sitter här och känner mig allmänt uttråkad.... Söndagar alltså ;).

Snart måste jag dock sätta lite fräs på mig själv för det är tvättdax idag ju. Har nog inte jättemycket tvätt så jag ska passa på att ta sängkläder också.... Blir skönt ikväll, nyduschad i renbäddad säng.....

Nu har jag ett arbetspass kvar innan semestern.... Känns skönt måste jag säga men mindre skönt känns ju väderprognoserna. Fast jag är en obotlig optimist när det kommer till sommarvädret.... Jag kan verkligen inbilla mig att det ska bli fint väder och blir det inte det, ja då blir det fint nästa dag... Så klart ;)
Ni fattar att det blir kanonväder när jag har semester va? Hehe

Men va fasiken... Jag har ju glömt äta =/ Kanske läge nu?


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det är viktigt att hålla måltidsordningen, det vet du väl, ha en bra tvättdag....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback