Halsbränna...

Har precis käkat lite pytt i panna och har fått halsbränna.... Skitjobbigt. Men magen har tagit en del stryk sista tiden så det är väl inte konstigt antar jag... Dagen idag har innehållt en del knäppa saker men också bra. Konstigt att skiten aldrig kan ta slut.
I alla fall har jag en son som just nu låter inne från sitt rum och det känns lite hemtrevligt.... Haha, det må vara störande med hans konstiga ljud men jag kan inte låta bli att sitta här och småle för mig själv =) Sötnöten min.....

På tisdag kommer min lilla mamma med gubbe och hund och hälsar på mig och jag är så glad för det.... Behöver besök så jag kan skingra mina tankar lite från alla elakheter.

I morgon ska jag kila iväg och försöka fixa något gardinliknande till mina fönster och jag har en idé om hur jag kan få det bra... Visar sen om jag får till det =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jobbar en vecka till sen e de semester:) vore kul om vi kunde hitta en dag för en kopp o lite snack:)

kramis

2009-07-26 @ 19:40:57
Postat av: hadi

åh hur gör du kaninerna där uppe? :o



iaf..Snygg blogg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback