Kommentar...

Läsare om Nu....:
Har du inget postivit alls du kan ta fasta på i din tillvaro? Allt, precis allt du skriver om och som är ditt liv är sorgligt, jobbigt eller tråkigt. Jag lider med dej som är så negativ. Jag lämnar dej som läsare nu och letar vidare i blogvärlden efter nåt gladare.
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 85.238.---.---

Jo du kära läsare.... Jag har massor av positivt i min tillvaro att ta fasta på... Men det är min blogg och jag väljer vad jag skriver. Här "kräker" jag ur mig lite av varje för att sen i mitt verkliga liv kunna vara den positiva och trevliga. Bara så du vet.... Förresten har jag aldrig tvingat någon att läsa här... Varsågod att gå vidare. Vill ändå inte ha läsare som inte förstår mitt sätt att skriva =)

Ha ett bra liv.....

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Visst hade du väl godkänt den där kommentaren, kunde ju läsa den i förra inlägget.

Bry dig inte om det som skrevs, det är ju som du själv skriver, det är frivilligt att läsa och bloggen är din och där skriver du vad du vill...

Kram

Postat av: Malin

Jag tycker inte du ska bry dig om det =) Jag läser din blogg för den är rolig att läsa, vare sig du är glad eller ledsen. Vore falskt o alltid låta glad också... (för den som inga bekymmer har)



Ha det bra o fortsätt skriv som du gör!

2009-07-03 @ 19:52:50
Postat av: Anna

skrev ovan att du skulle sätta ut kommentaren som inlägg-det hade du gjort redan ;)

JÄVLA MUPPAR!!! Alla modebloggar inte,jag har samma anledning som dig-skriva av sig...

Kram!

2009-07-06 @ 11:51:08
URL: http://duracellmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback