"Lånar"....

....lite trådlöst av någon ;) Är man inte smart nog att låsa sitt nätverk får man ju skylla sig själv..... Jag är varm och hualigen vad jag mår illa till och från. Alla mina kläder jag har på mig är lite smått fuktiga... Tydligen väntar det kanske åska idag med och det känns verkligen i luften... Tryckande är bara förnamnet.

Är så in i hel*ete irriterad. Telefonen skulle flyttas idag men fanskapet som bott här tidigare, som först försökte flytta härifrån utan uppsägningstid, har fortfarande något jäkla bredbandsabonnemang kvar så min telefon kopplas inte in. Att sen försöka få någon reda med Glocalnet som är hennes leverantör är ju inte det lättaste. Nu måste de först ha tag i henne innan det kan bestämmas när min telefon kan kopplas in... Det suger =(.
Behöver ju för fasiken telefon..... Skitkärring som bott här innan.......


Kommentarer
Postat av: ­-Milly-

haha ja man ska tjuva lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback