Morning...

Fortfarande klydd och kladd i bloggen... Jag kommer inte åt rätt redigerare. Snart är ett arbetspass slut och sen har jag ett till mellan torsdag och fredag sen är det minsann en hel veckas semester som hägrar =). Fast innan dess är det massor som ska hinnas med. Idag fortsätter flyttstädet och ikväll det mindre angenäma med att avliva storkatten.... Fy vad hemskt. Rena rama traumat för stora sonen..... Nåväl, nu måste jag fixa lite här innan jag kan kila hem i solen..... Puss på er =)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en bra dag.



Och att låta sina djur somna in är inte det behagligaste man kan göra precis.

Hoppas att det går bra.



kram

Postat av: Åsa.S

Jobbigt när mna måste avliva djur... Kram på er!

2009-07-01 @ 10:05:21
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback