På sladden......

Yngstasonen kom hem innan med flickvännen och en kompis.... Efter en stund kilade de in på hans rum. Till saken hör att vi inte hunnit få i ordning deras rum riktigt och där är kartonger och sladdar i en enda röra. Där inne står även datorn dit bredbandet är kopplat.
Hur som haver så hör jag hur sonen rotar runt i kartonger och visar gamla gosedjur för glatta livet då TV-bilden plötsligt fryser..... Fasiken tänker jag, nu drog han ut någon sladd till bredbandet. Så vi lirkade med sladdar och testade igen men inget funkade... Jag skulle precis till att ringa Telia då jag kikade på telefonjacket... Hmmm, sladden var utdragen. In med den och allt funkade igen.....

Kontentan av detta??? Jo.... Vänta inte med att ställa i ordning då du flyttat ;) Tror jag ska ta itu med det i morgon........


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Blev nästan orolig av rubriken, tänkte att du kanske väntade ett sladdbarn?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback