Slitsamt...

Sov länge idag... Sen låg jag kvar i sängen och filosoferade. Kände inte för att börja dagen.

Jag slits mellan saknad och längtan till att vara beslutsam och klara vardagen...... Sitter med en stor klump i halsen och förbannar mig själv som kan låta saknaden ta upp en så stor del av mitt liv...... Är det fel på mig?????

Jag vet ju att jag klarar det men jag vill kunna klara det bättre än nu då jag hela tiden lever framåt... Jag glömmer "fånga dagen". Känner mig fånig som reagerar som jag gör.... Som en tonåring. Herregud.... Jag är ju för fasiken en vuxen kvinna.

Nåväl.... Knappt tre veckor nu till nästa semesterperiod ju =) Och under tiden är det jobb och barn som gäller..... Denna veckan har jag bara två pass så det är ju lugnt. Har en hel del att stå i här hemma.... Hann ju inte packa upp innan semestern. Så här ska inredas ;).
 
Måste försöka hitta på något kul med grabbarna bus också...... Om de vill vara med sin gamla mamma vill säga ;) Det var i alla fall en trevlig kväll i går med yngstasonen framför TV:n.... Han kan vara väldigt trevlig om han bara vill =)

Nu ska jag kanske försöka göra lite nytta.... Ska tvätta två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback