Tjo vad det var livat på jobbet idag då....

Lite tjuvbloggning på jobb.... Sitter med lite datorjobb och passar på att kika in här. Just nu är det kanonlugnt här och jag har dötid..... Då kan jag ju lika bra sitta här som någon annanstans ;) Nu är bloggen så där tokig igen så jag inte kan ändra textredigerare... Fattar inte varför det blir så om och om igen. Skittrist ju att läsa en text som helt saknar radbrytningar... Nåväl, ni som vill läsa läser och ni andra får ju låta bli ;) hehe..... Min mage vill inte med mig.... Tror jag fått en släng magkatarr av all längtan och saknad.. Det suger i alla fall som satan i den. Kan vara min jäkla paranoia som gör det också... Oroar mig för allt och är för tillfället fruktansvärt folkskygg. Aja... I will survive ;) Puss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback