Vissa dagar...

....vill man bara ligga kvar i sängen. Idag är en sådan dag. Men....Jobbet kallar och ett helt dygn dessutom =/ Det är alltså bara att pallra sig iväg.

Som jag skrivit innan är det lite pissigt just nu och magen är inte alls glad på mig och min oro. Förhoppningsvis går det snart över men just nu är jag mitt uppe i skiten. Det är exet som strular och jag håller på att bli vansinnig och sen är det lite annat också som gör att jag mår som jag gör.

Jag tror och hoppas att jag snart mår bra igen och kan gå vidare i mitt liv.

Nä... Jobbet var det ju.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas allt strul reder ut sig snart. Kram!

Postat av: Lillan

Skickar dej en styrkekram! Du fixar det här!

2009-07-21 @ 09:42:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback