Aj som fan.....


Gick och la mig i sängen idag igen efter att grabbarna gått iväg..... Jag har jävulusiskt ont i ryggen och vet snart inte var jag ska bli av =(
Det började igår men kändes relativt bra när jag rörde mig. Gjorde mest ont när jag reste mig upp efter att ha suttit. Men idag är det sju resor jävligare och det känns som att ryggen håller på att knäckas mitt av...... Men jag har inte varit ute och promenerat än så min förhoppning är ju att det även idag ska kännas bättre när jag rör mig. Det är jobbigt att ha ont.

Idag är det åter igen fint väder och jag känner att det ska utnyttjas för tydligen ska det bli typ en veckas regn sen =/. Inget kul alls om jag får säga det... Nu blir man ju bortskämd av detta vackra, varma väder. Hoppas bara det kommer igen... Typ till midsommar eller så ;)

Nu ska jag väl försöka bestämma mig för om jag ska ha mer kaffe eller om jag ska klä på mig direkt och komma mig ut.... Svårt =/

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ta det lungt med ryggen din.

Här är det regnväder nu och ska bli dom närmsta dagarna så jag antar att mitt hus kommer att bli renstädat. Ha ha !



Ha en bra dag och ta det lungt.



kram

Postat av: ejmis

En långsam promenad brukar kunna göra underverk på en ond rygg.

2009-06-03 @ 23:32:04
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback