Åke tråk.....


Vaknade i morse till strålande solsken från klarblå himmel........ Inte ens jättepåsarna under ögonen gjorde så mycket då. När jag gick hem från jobb vid nio var det fortfarande soligt och det var ganska varmt. Sen har det bara molnat på mer och mer och jag har så klart inte fått tummarna ur häcken än.... När jag väl fått loss dem och gett mig ut på en promenad är det säkert regn... Men då är det mitt eget fel antar jag ;)

Annars är det en hiskeligt trist dag..... Jag har absolut inget att göra och är alldeles superpank så inget kul kan köpas heller.... Inte ens en stund i kärringgrillen eller en kul tidning. Men jag överlever väl det med. Fan vad jag hatar att vara pank =(. Fast det framkallar definitivt inte lika mycket ångest numera när jag inte behöver köpa cigg. Bra va?

Jaha..... Ja, jag vet. Livet blir vad man gör det till ;) Jag är på väg att skaffa ett bättre liv men just nu lever jag i limbo vet ni. När inget händer går jag ner mig..... Tur jag ska tanka ny energi nästa vecka =)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ny resa till Norrland på gång? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback