Ännu mer aj....


Nähä.... Hjälpte inte alls med promenad idag. Jag tror jag sett ut som en pensionär idag ;) Kan knappt gå ju...... Men jag kämpade på, en promenad som kanske kan ta en halv timme tog idag femtio minuter.

Det är förbaskat skönt väder idag och på något vis gör det mig ledsen för att jag inte utnyttjar det fullt ut =(. Men det är så typiskt mig... Jag tror ju att folk tycker jag är konstig om jag sätter mig själv ute någonstans..... Därför blir det att jag vistas ute om jag ska något och annars inte.... Ja, jag är knepig ibland. Men jag håller på att "växa" från det nu tror jag ;)

Om en timme är det möte på jobb så nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig på balkongen som vätter ut mot torget =O Där känner jag mig extra uttittad.... Det är sådant som kallas kognitiv beteendeterapi ;) Att utsätta sig för sina värsta fasor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback